5 april 2013

Vad har hänt idag då?


 Landat i soffan framför Let´s Dance.  Dagen har varit bra, tror kvällen fortsättningsvis också kommer bli bra.
Vi åt en smarrig paj innehållandes massa gott såsom färsk bladspenat, rökt skinka, lök, paprika m.m.
Ett VV-recept såklart och 10 PP kryssades av på checklistan.

På tal om Viktväktarna. Testade deras burksoppa på burk, haha kul va!?  Var helt okej, har å andra sidan aldrig ätit någon färdig gulaschsoppa så jag kan jämföra. Men min mor däremot hon har svart bälte i gulaschsoppa!

 Gustav gjorde mig som vanlig sällskap, med den katten i huset är man aldrig ensam och ledsen.

I väntan på pajen skulle bli klar så  tog Rolf Niclas till hjälp för att åka till Bygg Max och köpa rillad trall.
Denna ska läggas på balkongen hos Emilie och Jogge, en påskpresent från oss snälla föräldrar.
Kommer bli urfint och skönt för Carlos att sätta sina små tassar på.
Han är viktigast!

Ska lägga mig ganska skapligt i kväll. I morgon händer det grejer! Kommer bli en härlig dag på alla sätt och vis, tro mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar