24 april 2013

Oväntat besök och trevliga gossar



Sovit som en kratta i natt p.g.a. ryggen, vid varje lägesändring ( Mmmm, jag jobbar inom äldrevården!) så har jag vaknat.
Blev glad när Mia ringde och ville komma på fika. Hon var på genomresa och jag satte i gång kaffemaskinen omedelbart.
Vi skrattade när vi stapplade runt här och insåg att vi båda var lite lytta och halta, hon nyopererad och jag med ryggont. Ingen vacker syn!

Såg på Nyheterna i morse att mitt i Justin Bieberhysterin som pågår just nu i Stockholm så har ett par stycken andra superpopulära gossar äntligen fått sin stjärna på Walk of fame i Hollywood.
Bakgatspojkarna eller Backstreet Boys som dom heter. Dom firar 20 år i år och är numera mellan 33 och 40 !!! år. Åren går men skönheten består.
Herregud, det var tider det. Emilie var på varenda konsert, hängde utanför studion och hotellet och jag och Bodil, Malins mamma körde som skottspolar fram och åter mitt i natten i flera veckor.
Skulle lätt göra samma grej igen om jag hade någon liten tjej som var en s.k  Belieber.


 Måste ta mig ut en sväng snart. Kaffebönorna och Alvedonen är slut, två saker som är ett måste en dag som denna. På´t igen bara!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar