8 april 2013

Min to-do-lista!

Klantarslet att missuppfattat startvecka på nya schemat, så jag passar på att revidera lite i to-do-listan!

Tänkte ni skulle vara intresserade av att se mitt fullsmäckade schema för denna vecka?!
Ok? Ingen, nehej men det kommer här ändå:

Måndag:
  • Besikta bilen i Kungsängen kl: 12.30. Håll tummarna är ni gulliga!
  • Veckohandla på Willys
  • Sova middag
  • Jobba
Tisdag:
  • Sova hela långa dagen!
  • Jobba
 Onsdag:
  • Sova hela långa dagen, idag med!
  • Jobba! 
Torsdag:
  • Morgonpowerwalk
  • Slapp och slötid
  • Sova
  • Jobba!
Fredag:
  • Sova
  • Handla med mamma på Willys
  • Fika och småprat efter handlingen
  • Sova middag
  • Jobba
Lördag:
  • Sova!
  • Vänta på bilder och samtal från Emilie som påbörjat resan hem med Carlos i knät!
  • Jobba
Söndag:
  • Sova
  • Träffa Carlos! 
  • Kärlek vid första ögonblicket, garanterat!
  • Gråta en skvätt över glädjen till denna lilla underbara varelse!
  • Sova middag
  • Jobba
Jag har lite att stå i, även fast det mest ser ut att jag kommer tillbringa veckan i vågrätt läge i sängen.
Mycket jobb = mycket sömn!

Jobbar alltså bara två nätter, onsdag och torsdag!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar