8 april 2013

Äntligen dags, snart!



Vecka 15 idag då, den vi väntat på länge. Nu räknar vi ner tills lördagen äntligen är här.
Då äntligen är det dags för Carlos att flytta från Bullaren, nästan vid norska gränsen till Kungsängen. Få världens bäst tänkbara husse och matte, världens bästa moster och såklart världens bästa morföräldrar.
Vi längtar och mest Emilie och Jogge förstås som nu har veckan på sig att ställa in sig på sitt nya liv som småbarnsföräldrar. En liten, hjälplös ömhetstörstande kärleksberoende åttaveckorsvalp kommer ändra hela deras tillvaro. Han är såklart nummer 1!
Blir en stor förändring och dom kommer fixa det med bravur.
Carlos får dom bästa föräldrarna, garanterat!




3 kommentarer:

  1. Jag känner mig känslig! Började nästan gråta av det här inlägget. Haha! vilken tönt jag är!

    SvaraRadera
  2. Kallas moderskänslor.....

    SvaraRadera
  3. Börjar också grina av det här! Det är så stort att få en ny familjemedlem.

    Andreas och jag sa senast igår att Elsa är det bästa vi köpt, inget annat ting skulle kunna ge så mycket glädje som hon har gjort.

    Och ja ni kommer bli världens bästa husse, matte och mormor och moster och så:)

    Ska bli kul att få se lillprinsen sen. Om han vill ha hundkompis så vet jag en som gärna ställer upp;)

    SvaraRadera