4 april 2013

Läget just nu!



Goddagens!
Torsdagens förmiddag har varit nästan identisk som onsdagens förmiddag. Enda skillnaden är att dagens PW påbörjades en halvtimme senare p.g.a lite trötthet, jag åt två rostade mackor istället för som igår två bajsalättbröd, ryggvärken efter PW´n värre än i går men nu känns det bättre. Grrrrrr!
Sträckan var densamma som igår och jag tror jag gick något snabbare. Kan bero på min för dagen nya playlist men bara härlig gå-fort-som-attan-musik som jag sjunger glatt med i. 

Inte heller idag hittade jag någon nykläckt tussilago i dikeskanterna längs huvudautostradan.
Mest hundbajs, skräp, äckliga fimpar och annat ofräscht ser man. Längtar tills det lyser gult och fint.

Som sagt, idag gör jag ingenting mer än håller ordning.
Hoppas ni får en skön dag !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar