10 april 2013

Inget vidare



Blev väckt på det allra mest härligaste sättet det går att bli väckt på, nämligen av en blöt liten kall kattnos på min kind.
Finns det något mysigare än en liten bedårande varelser som på sitt sätt pockar på uppmärksamhet?

Mår inte alls bra idag, nackspärren sen i går hänger kvar, dessvärre i värre skala. Har superont och är stel i hela högra kroppshalva, från örat ner till höften. Har haft svårt att sova i natt p.g.a detta. Det gör ont hur jag än ligger och vid minsta förförflyttning.
Stoppat i mig Alvedon och somnade om, nu mår jag något lite bättre.
Vill ju vara fräsch till 100 % när man i kväll äntligen får åka till jobbet efter två dagars "ofrivillig" ledighet.

Ska därför inte syssla med något ansträngande här hemma idag. Det tilltänkta PW´n läggs på hatthyllan om jag hade någon. Men jag måste ändå ge mig ut för både Alvedonen och frukten är slut.
Ja, det var väl allt så långt. Inte mycket att hänga i granen men inspirationen har svårt att infinna sig när man inte är alert.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar