14 april 2013

Älskade lilla Carlos!



Så kom då äntligen den dagen som jag fick träffa Carlos för första gången.
Emilie och jag begav oss ut på en tur till Bromma Zoo för att inhandla lite "måsteprylar".
Varsin glass blev det också i solskenet, underbart.
Sen åkte vi hem med allt och vet ni vem som skuttade runt på lilla gräsplätten utanför huset,
jo, Jogge haha, skoja det var ju Carlos förstås.
Det blev pusskalas och jag älskar honom så det gör ont. Började nästan gråta av den underbara lilla oskyldiga valpen, 2,5 kg och 8 veckor. Trodde han skulle vara större men nej, han är såååå liten!
 Tror faktiskt han älskar mig med för han somnade i mitt knä sedan på köksgolvet.

Bilder kommer här, och jag lovar detta kommer bli Sveriges mest fotograferad hund.
 Gustav har ju redan priset i kattkategorin.


 
 

 Är han inte helt underbar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar