9 april 2013

Gekåsfynd!



Har varit ett himla tjat från mina läsare om att ni vill se vad jag handlade på Gekås. Ni är så nyfikna medans jag varit mest fokuserad på min fönstertvätt och glömde liksom resten.
Nu handlade jag inte så fasligt mycket men lite fick jag med mig som tur var!

Lite bilder:


 Vattenspridare till Rudolf, 59:-
= glad Rudolf!


 En fin, rosa ugnsform för det lilla hushållet numera i Pettssonska, 49:-


 Gustav köpte jag inte utan kattgodiset, olika smaker och påsar, 10:- ca.
= glad katt!


Oliva Bodybutter, 45:- (99:- på Apoteket) Oliva handcreme, 16,95 (46:- på Appo), Axe Deo till Rudolf 19,95 (33:- på Willys) och glasögonservetter 5,95 (49:- på Synsam, 19,95 på Lidl)
Såklart fler än en deo, en handcreme och en fp servetter slank ner i kundvagnen.


Tiokronorsservetter, nya rosa handdukar också dom 10:- och favoritstrumpor 60:- för 8 par.
Köpte även mina favoritGekåstrosor 8 par för 98:-, men till er som undrar så är dom svarta och går att dra upp redigt en bit ovanför naveln!  Skoja!

Vidare köpte jag som jag inte tagit bild på, ni vet hur det det ut:
  • Maybelline mascara 94:- (Kicks 145:-)
  • Geléinlägg i skor för hälsporreproblem 6,95! (minst en hunka på sportaffären)
  • Lypsyl 2-pack 16,95 (dyrare på Willys)
  • Sen såklart några förpackningar av Gekås plastfolie, aluminiumfolie, plastpåsar, bakplåtspapper
  • En Jamie Oliverstekpanna till Norrbodatomtarna och en till Anne H, som hon beställt. 349:- (895:- ordinarie pris)
  • By Rydéns taklampa till E & J, 249:- (MYCKET mer i annan affär)
  • Whiskas kattmat i portionspåsar 34:- (52:- på Willys)
Ja, det var väl typ allt...fast mitt bästa köp är ju ändå den här mackapären:


Tycker det är extra kul att den heter 50 plus, stämmer rätt så bra in här i huset. 
Nej, vad säger ni? Kanske borde tvätta lite fönster....igen!
Det är så geschwinnt......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar