21 april 2013

Söndag va?



Sol ute, sol inne, härligt med ny dag!
Idag har jag bestämt mig! Jag ska göra mitt bästa och försöka vara snäll hela dagen och inte reta upp någon läsare, blir ett sånt himla obefogat hallaballo då.

Känner på mig att det kommer bli en bra dag, Carlos kommer på grillmiddag. Ja, han får ju inte äta något grillat men hans söta föräldrar kommer bli utfodrade så dom står sig ett tag.
Ska få bara barnvakt också en stund, medans Emilie och Jogge behöver handla lite.
Åååååå, vad vi ska gosa!

Har inte så mycket mer att berätta för er, slänger in lite mer bilder från igår. Carlos är favoritobjektet, såklart.


 Fransman på ko
 Morfar har en stor vedbit på trappan, den gnager jag gärna på!
Tack morfar!
 Gustav tittar skeptiskt. Är nyfiken på den lilla märkliga varelsen.
 Sover i mormors knä, gick upp i knät själv och la sig tillrätta utan att jag hjälpte till!
 Han är en trygg liten krabat!
 Sen sov han i en halvtimme, min bakdel domnade efter fem minuter
Hej då! Jag gillade att vara här och jag skötte mig exemplariskt, kissade inte en enda gång på morfars dyra trägolv. I morgon kommer jag igen, kanske lyckas då.....

(Bild 3 och 4 har jag lånat från Emilies blogg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar