5 april 2013

PW med pladder




Whohooooo! Det är fredag idag!
Var uppe tidigt imorse, redan 7.45 slog jag upp mina vackra bruna.
Gustav var redan ute då och blev glad att någon äntligen vaknade och släppte in honom så han kunde attackera matskålen.

Har varit ute på en entimmes powerwalk med Johanna. Johanna är en trevlig prick som jag lärde känna på Flottiljen, hon jobbade också natt där men slutade en månad före mig.
Skönt med sällskap och jag tror jag pratade på i 180...trots att vi hade ett skapligt tempo blev jag inte ens andfådd. Menas det är jag är vältränad då eller?!?!

Nu är man nyvimmad och fått sig en kopp kaffe. Skulle handla med mamma idag men hon behövde inte ha något sa hon.
Så då åker jag väl själv då, jag behöver ha lite matnyttigt till helgen.
Tror jag ska göra en paj till kvällen, det är lagom fredagsmat.

 Snart flyttar djurparken hem till Vara igen
 Gustav sitter och tittar på snöhögen som envist inte smälter.........
 ......och så lite stretching på det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar