13 april 2013

Regn, rusk och audition




 Godmorgon kompisar!
Sovit som en kratta i natt, har ont, mera ont idag. Har en teori, kan vara så att jag tidigare alltid sovit på en s.k nackkudde. En speciellt utformad kudde inköpt hos en kiropraktiker. Jag har ju faktiskt en gammal nackskada som infann sig på tidigt 80-tal i samband med en bilkrock av det mindre formatet, som tur var.
Slängde kudden för ett tag sedan, undrar om det är därför jag får så ont?
Nacken och höger axel är värst idag, Alvedonen verkar föga...regnar gör det också och jag fryser!

Tur att man har något att se fram emot idag. Jag väntar på bilder, hoppas dom första kommer snart.
6.30 startade dom från Kungsängen, dom borde vara framme nu hos sin bebis.
Jag är så nyfiken!

Idag håller jag också tummar och tår för Nova. Nova köar just nu bland drygt 4000 andra för att sjunga för Idoljuryn på Hovet.
Trist väder att köa i...hoppas mamma Jessica servar sin framtida Idolstjärna med varm dryck och peppning!
Du är grym Nova och jag hoppas såklart du får en guldbiljett!
Vill ni lyssna på hennes ljuva stämma, gå in på Youtube och sök Nova Edberg, där finns hon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar