17 april 2013



Hänger i soffan med Gustav tätt intill. Han har varit som en skugga efter mig hela dagen.
Min lilla glädjespridare! Tur att jag har honom!

I dag var det våran Dolmiodag. Orkade inte göra något mer avancerat än så. Och spaghetti och köttfärssås är inte fy skam det heller.

Ändrade min profilbild på FB tidigare idag och jäklar vad många likes jag fick på den!
Kan bero på att jag är väldigt liten och söt på den bilden, numera är jag bara söt....eller hur var det nu?


 I  morgon ska Jessica och jag på lunchdejt.  Vi åker till mitt favorithak Åbergs Museum, ett ställe hon aldrig varit på. Jag däremot har nog ätit mig igenom hela deras meny både uppifrån och ner och fram och tillbaka och favoriten är fortfarande Caesarsalladen. Grymt god!
Ska bli kul att träffa henne, ibland blir det långt mellan gångerna.

Slut för idag, tack för idag, godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar