19 april 2013

Mormors lilla Carlos



Emilie slutade tidigt idag och ringde och frågade om jag inte ville komma och hälsa på Carlos.
Dum fråga, klart jag ville, har inte sett honom sen i söndags....katastrof!
Carlos blev glad när mormor kom, han är en underbar liten halvvild krabat som just nu biter på allt och då menar jag ALLT! Det kliar nog grymt i dom sylvassa tänderna.
Avleda med annat tillåtet bitvänligt hjälper föga enligt dom lite lätt trötta men lyckliga  småbarnsföräldrarna.
Det går nog över snart får vi hoppas. Kommer bli dyrt annars att köpa ny soffa, skåpluckor, stupränna och bur m.m.
Mormors nya scarf var förresten jättegod!

Nu blir det bildvisning! Håll i fredagshatten!

 Visst ser ni att han ler! Ler åt mormor, äntligen kom hon!
 Kisstajm för 187:e ggr idag, säkert! Här fick jag mig ett ynkligt litet "VOFF" rakt i nyllet. 
Första gången jag hör honom skälla.....gullplutt!
 Finner inga ord, han är magisk!
 Mattes knä är tryggt.
 Så här kan man också sova, Carlos fick kinesögon till på köpet.
Från fransk bulldog till kinesisk nakenhund?
 Trött nu.......efter bus med mormor
  I buren sover jag bäst, husse har "byggt" en trapp av Ipadlådan.
Han är ju för påhittig den där husse.

Godnatt från Carlos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar