15 april 2013

Måndag igen!



Vaknar upp till regn och jamande katt utanför altandörren.
Sovit halvrackligt inatt, blev väckt klockan 3.00 av en kissnödig katt och sen kunde jag inte somna om.
Låg i två timmar och tänkte på Carlos, undrade om han sov, om han var ledsen, om hans föräldrar sov, om han längtade efter mormor. Det var en sån härlig upplevelse att träffa honom i går, tänk att valpar luktar så gott!!
Somnade sen när Rudolf gick till jobbet och vaknade strax före 10.00.

Idag ska jag tydligen jobba, är fortfarande lite förvirrad av nya schemat och det är en omöjlighet att lära sig det utantill, det är ett 20-veckorsschema!
Arbetar således måndag, tisdag och en bytesnatt fredag. Lite lagom ansträngande, sen ledig en vecka....till! Jobbar inte helg förräns nästa vecka.

Vidare idag ska jag planera middagsmaten och sedan åka och handla den på Willys, som oftast.
Blir det nog inte så mycket mer aktiviteter för mig efter det. Skulle förstås vilja träffa Carlos men jag får nog hejda mig lite.
Dags att surfa in på VV-sidan och leta recept, hörs sen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar