3 april 2013



Här har ni mig igen, live and kicking!
Det blir så här glest mellan inläggen när man slappar järnet, som jag gör just denna vecka.
Händer inte så himla mycket att orda om.

Fast i dag har gjorde jag en repris av gårdagen. Nämligen tog mig en tur till Åbergs för lunch med Erika.
Har snart betat av hela menyn där...haha!
Lunch bör man inta, det gäller att hålla blodsockerhalten på en jämn nivå och det är roligare när man är två. Erika åt clubsandwichen och jag favoriten caesarsallad.
Efter det följde lite sightseeing i Bålsta, jag visade Erika bl.a mitt jobb och sen gick vi bananas på Lidl.
Fyndade kobabyryggbiff för endast 99:-/kg! Den ska ev. tillredas på söndag då vi ska ha avskedsmiddag för Erika som åker tillbaka till Vara efter sju veckor i föräldrahemmet. Längtar redan efter henne!

Kvällen kommer tillbringas i soffan med två av mina favoriter, kanske tre om Gustav vill se Sveriges Mästerkock. Fast å andra sidan är inte det programmet alls lika bra som förra säsongen då allas vår Jossan var med....och kom 2:a! Grymt!
Har inte tagit så mycket bilder idag, men två kommer här:

 Gustav och jag tar påtvingat kompiskort, han blundar som alltid!
Delar av dagens middag. Egengjorda hambörjare och så denna långpanna till bredden
 fylld av godsaker. Min halva är till vänster, morötter och två potäter. 
Billig jumbopommes från Lidl till övriga som slipper bada i vassen i år...igen!
Fast jag smakade tre stycken och dom var så goda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar