17 april 2013



Lite ledig nu´rå! Haft en bra natt i natt....med! Har redan tjatat om att jag stortrivs på detta trivsamma demensboende med sköna kollegor och boenden.

6 stycken plusgrader på termometern i morse när jag åkte hem.  Det tar sig! Ge mig 20 plusgrader till så är det nog tajm för Rudolf att plocka av sig både långkalsingar, dubbla toppluvor och raggsockor.
Tror det kommer ske någongång i maj, lovar att uppdatera er om exakt datum. Kanske eventuellt en smygbild också.
Själv firar jag idag! Jag fyller femtiotvåårochtiomånader exakt idag. Hurra! Men det blir varken tårta, jubel, klang, sång och kanonsalut idag, det väntar jag med i två månader.
Så spar era presenter ett tag till.

Tänkte sova nu, ögonen går i kors. Först en bild på min finaste lilla vän tagen igår kväll när jag åkte till jobbet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar