9 maj 2014

ÄntligenTillbaka



Hallo Fredag!
Äntligen är internet tillbaka, ordningen återställd med andra ord.
 Haft killbesök för en stund sedan, en från Sector Alarm som skulle göra en service på vårat larm.
Allt var som det skulle och satanigatan vad det lät när han avslutade med att provköra larmet och brandlarmet.

Tur att jag satte Gustav ute på verandan, han hade fått tinnitus annars, garanterat! Måste säga det att dom är himla trevliga där på Sector Alarm allihopa man pratat med, kundserviceavdelningen och sen den här snubben som var här nyss. Verkligen rätt människor på rätt plats, serviceminded heter det va?
MVG till Sector Alarm!

Blev ingen fredagshandling idag med lilla mor. Hon är för tillfället lite racklig och håller sig inomhus. Lovade snällt att jag skulle handla till henne om hon ville men det ville hon inte.
Ska åka strax och köpa det där förbaskade toapappret som jag haft som projekt senaste veckan.
Tror jag ska smälla till på en halv grillad pippijågel också.
Blir en ensammidddag för mig ikväll. Rudolf ska äta med sina gamla brandkårsgubbar på någon restaurang i Kungsängen. En kul tradition som dom gör ca en gång i kvartalet.
Inga röjpartyn direkt, sist var han hemma 21.00.....!

Jobb för mig i helgen, känns kul att få återse sina kompisar, både kollegor och boenden såklart.
Sen efter helgen är jag ledig en vecka IGEN! Tog lite komp två nätter för att Carlos ska bo här när hans päron åker till London.
Fast vi kommer sova hemma på Norrboda såklart och vara härhemma på dagarna. Kommer bli kul och en smula intenstivt.

Dags att ta tag i dagen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar