8 maj 2014

S.O.F.F.P.O.T.A.T.I.S



Upploppet nu! Snart är min sista långledighet på hela nio dagar slut. På nya schemat kapas den med tre hela dagar, lite småputt fortfarande faktiskt.  I helgen återgår jag till arbetet och det känns såklart bra.
Så här sista dagen hade jag tänkt att bara ligga i soffan och leka soffpotatis hela långa dagen och glo ut i tomma intet, men kom på att det var en del grejer jag måste fixa.

Kanske borde ta mig en tur Willys, har torkat rumpan med hushållspapper dom senaste dagarna då toapappret är slut. Kanske dags att köpa en ny bal Eldoradopapper?
Torka blodpudding till belöningsgodisar ska också göras, sköter sig själv i ugnen som tur är.
 I kväll är det sista gången för Carlos på hundkursen och jag funderar på om han ska få åka lastbilsflak hem. Det brukar man väl göra när man slutar skolan? Hoppas bara att det slutar regna, ganska omysigt att vara utomhus i dryga två timmar i regnet. Carlos diggar det absolut inte han heller.

Sen borde jag verkligen städa! Mendetärsåinihelvetetråkigt! Äsch, jag börjar med lite vila efter frukosten så får vi se vart det leder.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar