15 maj 2014

TröttFralla



Godmorgon säger vi från hundpensionatet!!
Vi har haft en bra natt fast jag hade till skillnad mot Carlos väldigt svårt att somna. Vet inte varför, jag brukar inte ha några som helst problem med det.
Lillpajsaren han somnade på direkten i mina knäveck och jag vaknade klockan 5.00 av att någon flåsade mig i ansiktet.
Tänkte att han var nödig så vi gick ut en snabbis, Carlos levererade i raketfart både ettan och tvåan, sen snabbt in igen och upp i sängen.............mera snark.
Nästa gång jag vaknade var vid 8.00 då var han såååå himla gosig och ville ligga tätt, tätt intill mig och mysa.
Underbara hund! Vi gick upp och upptäckte att det var sol, vilken lycka!


Så han skuttade raka vägen ut på balkongen och somnade om med huvudet 
vilande tryggt på pappas träningskläder.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar