25 maj 2014

UpDateSöndag



Vakande alldeles för tidigt idag, redan klockan 12. Försökte somna om men hörde Rudolf skramla och fixa i köket, han är inte alltid så himla smidig den killen.


En stund senare lyckades Gustav öppna sovrumsdörren och tog sig ett varv med många buffar runt mig....gå upp nu jamade han. Dessa små lurviga tassar...åh vad jag älskar dom!
 Gick upp vid 14.00, gah!


 Så här satt jag i natt under dom lugna partierna på jobbet, foten lindad och i högläge.  I morse var foten så svullen så jag fick smått panik och slet av lindan. Som tur är så känns den något lite bättre, knölen är fortfarande mycket svullen men smärtan tycker jag är lite bättre.

I kväll ska vi ställa till med grillmiddag, väldigt ovanligt i detta hus, vi grillar ju för bövelen jämt!
Lilla mor ska också hämtas och sen kommer Emilie, Jogge och Carlos och eventuellt brorsan. Saknar Erika förstås, men om 10 dagar så är hon klar med skolan och kommer hem igen.

Får inte glömma att stanna till vid Finnstaskolan och rösta innan jag åker till jobbet.  Ni har väl röstat?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar