15 maj 2014

GodnattfrånNorrboda



Nu säger vi snart godnatt från Norrboda. Vi kom precis in från sista pinkrundan och Carlos snarkar redan. Jag är inte speciellt trött eftersom vi tidigare i kväll lyckades med konststycket att somna i soffan en stund tätt ihop.
Jättemysigt!
Vi träffade en liten katt utanför huset nyss, han var väldigt nyfiken och var inte ett dugg rädd. Carlos och han nosade kärvänligt på varandra.

Hände en rolig grej hemma på eftermiddagen. Jag var på toaletten, Carlos var inne och Gustav var ute.
När jag kommer ut från toan så sitter dom båda två alldeles bredvid varandra i hallen och ser hur nöjda som helst ut...i ett par sekunder tills Carlos satte igång och jaga stackarn.....det blev ett par varv runt vardagsrumsbordet (som är en brudkista och inget bord) Gustav fräste, satte sig på bakbenen och jabbade friskt. Sen sprang han ut! Lilla kissen, tänk om Carlos kunde låta bli att jaga honom, så himla mycket lättare det skulle vara då för allihopa.
Men jag tror att det kommer med tiden, eller vad tror ni?

Fredag i morgon får se vad lillfisen och jag hittar på för skoj då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar