16 maj 2014

Godmorgon!



Godmorgon säger vi från en solig balkong på Norrboda!
Lillfisen somnade tätt intill mig i går när vi la oss.

Jag tror jag somnade ganska snabbt jag med. Vaknade vid 2.00 av fågelkvitter, eller ni som känner Carlos vet att han "låter" så när han pockar på uppmärksamhet.
Jädrar vad han kvittrade talgoxen, så det var bara att hoppa i brallerna och ge sig ut.

Två fasta, fina korvar levererades i racerfart på närmsta gräsmatta, sen snabbt in igen till den ännu varma sängen.
Vaknade 8.00 av lite mera fågelkvitter. Nu var han var sugen på balkongen...solen skiner ju!




Idag äter jag frukost här, kul att variera sig lite.  Carlos kunde såklart inte lämna rostmackorna med blicken.
Snart åker vi hem till min andra favoritkille, det kommer bli en varm dag idag. Väderflickan på TV 4 flaggade nyss för 20 grader....härligt! I London är det nog ännu varmare....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar