26 maj 2014

MinaFavoriterRynkorJag?



Samtidigt som jag började vakna till liv efter 6 timmars skönsömn så försvann solen.  Ett tecken kanske?
Måste visa er min fina Mors Dagsblomma jag fick i går av dom som står mig absolut närmast här i livet, mina älskade barn som inte är barn längre utan vuxna, vackra, modiga, underbara unga kvinnor.
Mitt allt och mina bästa vänner.  Men såklart kommer dom alltid att vara just bara mina barn.


En vacker rosa hortensia som nu blivit omplanterad i en ny kruka.
Hoppas mina gröna fingrar kommer få den att trivas, gärna hela sommaren.


 

 En #morsdagselfie med en annan underbar varelse som gör mitt liv till en fest.
Den här killen skulle jag kunna äta upp, han är fantastisk.



Men som nummer 1 på min lista hittar vi förstås den här lurviga godbiten!
Min Gustav, min hittekatt, min glädjespridare, min väckarklocka och även den som äter upp skinkan på mina frukostmackor..... kort sagt, mitt allt!

I kväll ska jag inventera rynkor. Ska träffa och äta middag med ett gäng likasinnade damer i exakt samma ålder som mig. Vi är några stycken "kärringar" som på senare år har träffats någon gång ibland för uppdatering av våra liv.
Vi gick i skolan tillsammans, dom flesta ända sen lekis! Och i år är det......låt mig räkna...fingrarna räcker inte till........TRETTIOSEX! år sen vi slutade årskurs 9 i Ekhammarskolan.
I kväll träffas vi på en lokal sylta i Jakobsberg för middag och tjatter deluxe, brukar vara ett himla kacklande.
Jag kommer dessvärre få bryta upp tidigt eftersom jag måste hinna till jobbet också.
Uppdaterar er om rynkstatus och eventuella tantvarningar i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar