26 maj 2014

JagMårIlla



Då ska alltså Sverige skicka två jävla pajaser tillika rasister till EU-parlamentet, fy fan och jag finner inga ord alls.
Hela Europas främlingsfientliga s.k partier skördade stora framgångar, fruktansvärt. Hur ska det här sluta?   I Frankrike blev Nationella fronten det största partiet med en fjärdedel av rösterna!
Håll med om att det är skrämmande?
Tackar gud att Miljöpartiet och Feministisk Initiativ blev våra stora vinnare, tillsammans då med Åkessons jävla loppcirkus. USCH!


 I vår kommun så fick SD 10,6 %...helt sjukt! I Håbo var det ännu värre 11,8 % och jag blir djupt oroad inför höstens val.
Skäms ni som inte valde att rösta i går! Resultatet hade förhoppningsvis blivit annorlunda då.

Nu ska jag sova. Är irriterad, trött som en gnu, har ont i den förbannade fotjäveln, svettig, sur, tvär och bedrövad.

I kväll ska jag äta på restaurang, det blir kul får jag hoppas! Godnatt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar