18 maj 2014

ÅterlämnadFralla



Då var Frallan återlämnad till sina föräldrar! Planet var en halvtimme sent till Arlanda så vi hann kila in i ankomsthallen och känna av flygplatsatmosfären..
Carlos charmade många under tiden när han låg på det svala golvet med benen bakut som vanligt och spanade på folkvimlet.
Han är rolig den där killen, visst blev han glad när dom kom men nja, det var inga hysteriska glädjescener som utspelade sig. Utan mest ett konstaterande att "Jaha, är ni hemma nu!"
Men visst fick dom sig några pussar.

Känns lite tomt nu faktiskt, vi har ju ändå hållt ihop varje sekund sen i onsdags klockan 15.00.
Har slumrat en stund på soffan nu, blev ett tidigt uppvaknande i morse då talgoxen började kvittra i vänsterörat på mig redan vid 7.00.  Det var solen på balkongen som lockade honom..lilla solkillen!


 Själv tog jag täcket och la mig i soffan. Var skönt med lite lägesändring då min rygg var lite tjurig.
Fick snabbt sällskap av den här kompisen som var sååååååååå trött som ni ser.
 Tack snälla Emilie och Jogge för att jag fick äran att ta hand om eran guldplutt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar