22 maj 2014

DarpeCiem



Drabbades av tillfällig sinnesförvirring eller kanske hellre formtopp i morse. Vaknade pigg och utvilad klockan 6.15 och valde att istället för att ligga kvar i sängvärmen gå upp! Helt galet och det värsta är att det är sant!
Undra om jag behöver en powernap framåt eftermiddagen, skulle tro det.

Annars så ska jag inte göra så mycket idag. En tur till Willys bara, fruktskålen behöver fyllas på.
Sen borde jag åka till Bålsta också och inhandla en flaska vin tills morgondagens hallaballooo.
Få se om jag orkar i värmen annars får jag väl rafsa fram något drickbart ur vinkylen. Ska i väg en sväng med lilla mor också.

Senare mot kvällskvisten får jag eventuellt finfrämmat av två trevliga tjejer. Mor och underbar liten dotter på dryga året som jag faktiskt aldrig träffat på riktigt, men följt nära ändå sen fröstorlek via moderns fina blogg. Blir så kul!
 Emilie och Carlos kommer också förstås, så jag har mycket skoj att se fram emot!

Inte mycket mer att orda om, hopp in i duschen och sen fånga dagen om nu inget hunnit före.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar