23 maj 2014

FästMedJoppet



Hej på er!
Haft mammatajm de luxe i dag. Vart i gasen med henne sen 10.00 och nyss kom jag hem, lite lätt trött ska jag erkänna.
Nu ska jag hoppa in i duschen och börja den omöjliga uppgiften om förvandlingen. Tänkte bli lite festfin till kvällens personalskoj.
Kommer inte bli någon större skillnad utseendemässigt, men nyduschad och rollad under armarna är väl gott nog?
Vore kul om jag kunde få till håret så där lite fluffigt också, det gillar jag.
Min rara kollega Patrik är kvällens pilot och han är så snäll som hämtar mig vid 16.45. Får inte glömma att packa min vinflaska...den är viktigt!

Det blev ett kort informativt trist inlägg, tror det blir roligare i morgon med lite festbilder m.m.

Ha en bra fredag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar