12 maj 2014

HejJesus!


Mötte en snedseglare när jag åkte hem i morse. Han hade BRO på registreringskylten fast han åkte mot Bålsta, lite vilse i pannkakan kan tyckas.


Trist skämt jag bjussar på så här på måndagmorgonen men så här dags är jag lättroad, blir lätt det när man är övertrött.  Börjar även inse att jag börjar bli gammal.  Kroppen är sliten, gör ont typ överallt, jag är stel som en gipsad giraff och just nu är ischiasen som är det som gör mest ont. Halva arslet värker å det grövsta och det strålar ner i hela benet också....och precis exakt nu ska jag sluta gnälla på mina krämpor. Mina är som ett par fjärtar i universum mot hur andra har det.  

Nu ska vi sova Gustav, jag, ischiasen och giraffen.


1 kommentar:

  1. Jag tycker nog alla ens krämpor är lika illa mer eller mindre. Vissa är bara lite av värre art.

    SvaraRadera