6 maj 2014

Z som i Zebra



Välkommen lediga tisdag!
I dag ska jag på kuddjakt, Rudolf har som önskemål att sova lite högre och önskar sig en till nussekudde.  I stället för att gräva fram någon 20 år gammal kudde i garderoben ger jag mig gärna ut på jakt. Tänkte åka till Sovabutiken på Outlet. Dom hade tidigare reklam för billiga kuddar.
En tur in på Jysk också är tanken. Har sett lite smått och gott jag skulle vilja ha för att kunna pimpa "svampen" på baksidan inför sommarens återinvigning som skulle skett redan förra sommaren...

Var i Bålsta i går efter att Carlos åkt hem. Såg något så gulligt och passande till bebisen i ett skyltfönster, var bara tvungen att gå in och handla. Blev lite mer än bara en grej! Blir lätt så när jag är i farten.
Herregud, vet ni hur mycket fint det fanns i den där affären? Billigt var det också, och som blivande förväntansfull köpgalen mormor blir det garanterat fler besök.
Kul med lite kläder som inte alla andra har som när man handlar på dom vanliga kedjorna.


Den blivande modern gillar zebrafärgat....så påsens innehåll borde bli godkänt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar