29 maj 2014

MordAttLösa

Bild lånad av wenngarn.se

Bild lånad av wenngarn,se

I kväll är det äntligen dags för Rudolf och mig samt en del andra tjommar på Sisyfos att lösa mordgåtan på Wenngarns Slott. Är säker på att det kommer bli skitskoj!

 En interaktiv föreställning där man i allra högsta grad är delaktig. Vi bjuds även på en trerätters middag i Disasalen som serveras under föreställningens gång och övernattning på Hotell Anstalten.
Vi ska bo på hotell! Tackar!

Skönt att slippa köra hem mitt i natten eftersom föreställningen är hela 4.5 timme lång.
Dessutom ska Rudolf jobba dagen efter så det blir väldigt nära till jobbet för hans del.
Jag själv äter väl av den dignande hotellfrukosten innan jag åker hem till Gustav som för första gången i hela sitt liv ska vara ensam hemma en natt. Det har fisen aldrig varit tidigare, lilla kissen hur ska det gå?
Som tur är så hjälper Emilie till och tittar till honom på kvällen, men jag kommer vara orolig ändå.


http://wenngarnssommar.se/activity/mordgata-onda-makter-2/






1 kommentar:

  1. Ha det så jätte trevligt. Blir nog en rolig kväll!

    SvaraRadera