27 maj 2014

PantertanterPåVift



Höll på att frysa ihjäl när jag stämplade ut från Solängen i morse, 7 grader och halvstorm. Vad hände?
Jo, det som hände var att jag hoppade in i bilen, åkte som en galning hem och kastade mig i säng.
Usch, vad trött och slut jag var. Tre nätter är max vad man orkar, speciellt med en fot som numera har gått från bruten på heltid till halvbruten. Gör fortfarande ont men kanske ett uns åt rätt håll.

Har hunnit med en sväng till Lapplands Väsby för att köpa batterier till Rudolfs trattar han har i öronen.
Bad den klämmiga expediten om batterier med extra mycket krut i då jag tycker inte han hör ett någe. Men det fanns förstås inte och hon tittade på mig som om jag var dum i hela huvudet...och det är jag ju också, ville bara vara lite rolig. Torrboll!

Gårdagens pantertanterträff då? Jorå, trevligt som vanlig. Mycket att tjattra om och maten var grym som alltid. Älskar thaimat!
Blev lite stressigt då jag var tvungen att gasa i väg till jobbet vid 20.00, men jag hann både på att vara trevlig och komma i tid till arbetet.

Tog lite dåliga bilder i halvmörkret, vill ni inte se så är det helt okej.

Klackarna i taket, som alltid! Jädrar vad muntra vi ser ut.
 Vinka på kort brukar aldrig bli bra....
Annika verkar utsvulten...även fast jag sa "Titta hit!"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar