14 maj 2014

MickeFyllerÅr



Idag är jag rädd att bloggen byter inriktning...eller förresten, det har den redan gjort. Det gjorde den redan i april förra då lilla Carlos kom in i mitt liv. Det kommer alltså handla en del om denna fantastiska glädjespridare som jag nu har fått äran att ta hand om medans Emilie och Jogge åker till London.
Nu ska frallan alltså hålla igång sin lätt förslappade mormor i 93 timmar, kommer bli mycket bus och jag kommer nog tillbringa mer tid på golvet än i soffan.

Men innan vi skjutsar hans päron, farmor och farfar till Arlanda så ska jag hinna med en del här hemma är tanken.
Fast just nu känns det skönt att bara sitta här och glo planlöst ut i tomma intet med en kaffekopp i näven.

14 maj idag och det är Mickes födelsedag. Är rädd att vi inte kan fira honom just idag. Jag och Carlos åker till Solängen på obligatoriskt nattmöte klockan 18.30 och Rudolf kommer jobba över i kväll igen som alla andra dagar.


Grattis Micke!
Vi kommer gärna och äter tårta någon annan dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar