13 oktober 2012

Återförenade!



Då har man fått prova på hur det är att vara mobillös....EN HEL NATT!
En hel toklugn natt på jobbet dessutom. Mina tankar var tydligen fokuserade på annat när jag skulle bege mig mot jobbet igår kväll, så mobilen blev kvar hemma.
Däremot hade jag tagit med mig laddaren, kan ju behövas....icke!

Sanningen är den att jag sysselsätter mig ganska bra med telefonen på nätterna.
Man får tiden att gå, speciellt då mina raringar sover..samtidigt!
 Jag spelar Wordfeud, Yatzy, Ruzzle och Quizkampen. Hänger en del på Instagram och kollar värdelösa statusuppdateringar på FB.

Nu ska jag och Iphonen sova, jag är trött som attan. Ryggen är något bättre men långt ifrån bra! Jäkla skitrygg!
Just ja! Mia var och hälsade på mig igår på jobbet, det var jättekul! Hon hade typ vägarna förbi.

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar