10 oktober 2012

Radio Vara idag! Missa inte det!



 Godmorgon, denna kyliga onsdag!
Bilar som jag mötte på vägen hem hade tydligen fått skrapa is! Som tur var behövde jag inte det i Järfälla. Är bland den värsta syssla jag vet att "roa" mig med vintertid.

I går kväll var det lite stimmigt på Viggen. Men efter en timme med smörgåsar, mjölk, lugnande pratstund  och Svenska Hollywoodfruar så somnade allihopa.
Gunilla! Gunilla Persson, jag finner inte ord! Hur störd får man vara? Stackars Dodde, eller Fia som nu Gunilla döpte om henne till.
Måste kolla på TV 3 play en annan dag, såg inte hela programmet.

Satt en underbar handskriven lapp på våran anslagstavla igår som en av mina tanter har skrivit.
Har retuscherat bort hennes namn förstås så man inte blir anklagad för sekretessbrott.


"Vi älskar er som bara den" den sista meningen gillar jag!

Idag är en spännande dag! Erikas klass på Radiolinjen sänder sitt första program klockan 18.00.
Erika ska vara programledare första timmen tillsammans med en klasskompis.
Vill ni lyssna på dessa framtida stjärnor inom radion så går ni in här:

 http://www.radiovara.se/webradio/index.htm


Nu måste jag sova, kommer aldrig i säng i tid. Jag är som Alfons Åberg....ska bara!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar