10 oktober 2012

Radio Varandebut = Fem plus!



Idag blev det en annorlunda middag i Pettssonska för två hängivna Erikafans!
Hade väntat hela dagen på att klockan skulle bli 18.00.

 Mitt i bästa middagstid så hade då Radiolinjens förstagluttare sin första sändning från Radio Varan.
Datorn på bordet, vilket annars är totalförbjudet ifall det är som här i kombination med mat och dryck.
Idag gjorde jag ett undantag, och för säkerhets skull så ställde jag den på servettlådan ifall vi skulle slabba ut något.

Mina fina ljuslyktor inköpta just i Vara för 22:- stycket var tända och spred ett härligt ljus och gav oss en mysig middag med härligt radioprat i bakgrunden.
Fick ha ganska högt ljud på eftersom Rudolf smaskar en liten smula när han dinerar.
Programmet var såklart jättebra, bra musik, reportage från Kulturaftna m.m och lugna och sansade programledare som talade tydlig och professionellt.

Det gjorde ni bra! Inte kunde man tro att det var eran debut som radiopratare.
 Och jag längtar redan till nästan sändning.

Vette sjutton vad som hände med bloggen idag, 89 UNIKA besökare än så länge vilket innebär att fettoinlägget är slaget och ny etta är alltså mitt idag tidigare publicerade Radio Varaninlägg.
Whoooop whooooop!

Nu blir det fika med frukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar