10 oktober 2012

Luktar satan!



Jädrar, vad det smattrar till i besöksräknaren idag, allaredan! Erikas debut som radiopratare lockar läsare. Hoppas det lockar lyssnare också.
Andra gånger som räknaren får spinn är när jag varit på fest (roliga bilder?!),
någon fyllt år (roliga bilder!?),  skriver om onödiga fetmaoperationer (provocerande för en del?!)
och mina besök på Gekås.

Det är kallt, jag fryser! Ska elda i kaminen strax, men först måste jag bege mig till en lokal butik. Märkte att frukten är på upphällningen. Det går ju inte, en kväll utan frukt fungerar icke.
En powerwalk står också på programmet. Har egentligen ingen lust alls att sätta näsan utanför dörren just nu.
Det är en hemsk, illaluktande vidrig stank över hela bygden.
Högbytorp eldar sopor idag igen kan jag tro och vindarna tar lukten ända hit......
Måste leta rätt på en klädnypa.


Tog ett sött kort på Gustav i går kväll.  Blev lite mörkt men ni ser hans lilla nos ändå tror jag.
Han läser också bloggen, fast uppochner.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar