2 oktober 2012

Kärlek!


Emilie jobbar ihjäl sig, nästan. I kväll ett extrapass på Lejondals Slott.
Gustav blev så här glad när hon tittade förbi och pussade på honom.

Själv har jag sysselsatt mig med att dinerat med maken, powerwalkat, svurit åt värkande hälsporre, tittat på X Factor och sen förstås veckans höjdpunkt Svenska Hollywoodfruar.
Idag briljerade Maria igen med sitt sängköp och när hon "låtsades" slänga in sin levande leksakshund Molly i bilen, störtskön!
"Kamran är så duktig på att pruta, men han prutar inte för snålheten, utan för kvalitén.......!?"

Ska lägga mig snart, i morgon tidig uppstigning igen. Ska skjutsa farfar till fotvården på vårdcentralen. Ska hämta honom 8.30.
Lägger mig förstås sen när jag kommer hem och sover ett par timmar till. Måste vara dubbelt pigg och alert i morgon kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar