7 oktober 2012

Stinsen, latte och picks!



Idag har jag och Emilie varit på Stinsen för lite tjopping! Jag var bara med som sällskap eftersom jag har köpstopp fram till måndagen den 15 oktober klockan 15.00 då jag och mina köpglada vänner kliver in genom Gekås entré. Då jäklar blir det drag under galoscherna!

Emilie köpte lite småsaker, ett par rea-jeans, lite smink och Flux. Jag köpte faktiskt en sak....


 80 st Softpicks att rensa gaddarna med!


Vi hann med lite god lunch och ännu godare latte på Wayne´s. Som brukligt bjussade jag generöst som mammor ska göra! 
Efter den lilla fina mamma-dotter-turen skjutsade jag flickebarnet till Smidö där en söndagsmiddag med pojkvän och svärföräldrar tog vid.
Själv åkte jag hem till mina två grabbar. Den ena hittade jag sovandes på rygg med benen i vädret och den andra lekte motorsågsmassakern i orange toppluva och kapade allt som kom i hans väg på tomten.
Herrejävlar så det ser ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar