1 oktober 2012

OKTOBER är här!

Klockan är 02.00 på natten och här sitter jag uppkrupen i en fåtölj på jobbet.
Lugnet har lagt sig över Viggen och jag tror alla godbitar i Flottis egna Alladin chokladask sover.
T.o.m romrussinen....
Det är väldigt tyst i alla fall.


I dag är det den 1 oktober och min lilla man fyller år!
27 om han får bestämma, 52 om jag bestämmer.
Grattis Rolf!


Har tokspelat Quizkampen med mina tre barn....tror jag vann nästan alla gånger.
Fick bl.a den här frågan......lite väl dum tycker jag.

Nu ska jag dricka lite te och förhoppningsvis få upp värmen lite.
Det är svinkallt redan här på bygget. Hur kallt kommer det inte bli i december då?


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tycker också det är kul med quizkampen! Heter "catol" om du vill spela :)

    SvaraRadera