23 oktober 2012

Skit, piss elvakaffe





 Sovit som en stock. Jag var uppe sent och tittade på reprisen av Pengarna på bordet. Ytterligare ett skitprogram som Rolf inte gillar.
Han gillar inte hysteriska människor som visar glädje i tv.

Gustav passade på att ha mammatajm, det hade han ju iofs haft hela dagen. Så gosig!
Och när Gustav vill ha mammtajm då är det närkontakt han menar.






 Igår var ryggen bättre, idag kom bakslaget.
Den är stel, ömmar och värker.
Känns sådär faktiskt och jag tror jag deppar ihop ett slag.
Ska försöka stappla ut på en promenad senare, behöver frisk luft och tanka energi.
Det här är inte min grej!

Idag åkte min bror till USA....för femtielfte gången. Han ska vara där i 15 dagar och jag har skickat med en önskelista.
Vi behöver bl.a nya dra-på-lakan till våran amerikanska bjässesäng. Han skulle kika in på Walmart eller något outlet och roffa åt sig några.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar