24 oktober 2012

Radio Varan idag! Missa inte det för bövelen!





Erika och Kalle i sin första radiosändning för ett par veckor sedan


Godmorgon kära vänner!

Idag är det en stor dag, Erika är programledare på Radio Varan för andra gången.
Klockan 18.00 börjar sändningen och Erika och klasskompisen Gustaf är programledare andra timmen, mellan 19.00 - 20.00. 
19.00 är en preliminär tid för henne och jag återkommer såklart om det skulle vara så att dom pratar första timmen eller sista. Jag har gjort det enkelt för er, klicka på länken bara så är ni rätt.

Lyssna nu, det kommer bli ett intressant program med egengjort material som alltid.
Dom jobbar hårt, Radiojournalisteleverna, tro mig.

Annars då? Jotack, jag överlever. Ryggen börjar så sakta återhämta sig men långt ifrån bra.
 Planerna för idag är inga. Lallar väl runt här som vanligt med en kaffekopp i näven och datorn i andra, en promenad ska jag också ta mig ut på. Jag hatar att inte vara helt 100!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar