1 oktober 2012

Grattis pöjk!


Idag lyfter vi på hatten, drar i magar och dubbelhakor och utbrister HURRA unisont femtielva gånger!
Min lille man, ni vet han Rolf/Rudolf fyller år!


Är ingen världsmästare på tårtbak, har aldrig påstått det heller.
Var länge sen jag bakade och var är Emilie?

Hon är grym på tårtbak, men idag hann hon inte.
Mäklaren är busy.
Så då blev det plan B, jag slängde ihop en hederlig gammal hallontårta med fina små chokladhjärtan som garnityr.
En kärlekshälsning........till mannen i mitt liv!



Hoppas han hajjar? Är lite orolig att han hinner somna innan anstormningen av gratulanter anländer.


Han får tre paket av mig också!
I dom gula vet ni redan vad som finns, men vad kan det vara i det svarta?
 Ledtråd: Det börjar på Nusse och slutar på kudde!


1 kommentar:

  1. Jättefin tårta! Hälsa grattis till Rolf-Rudolf :)

    SvaraRadera