20 oktober 2012

Kottar och Glans























Får jag lov att presentera, mina finaste små gullhönor!
Erika, Emilie och Gustav!

Erika längtar jag ständigt efter och jag kan knappt vänta tills novemberlovet då hon kommer hem.
En hel vecka stannar hon och vi ska hinna med massor bl.a ska vi flytta hennes bohag från Blackeberg till föräldrahemmet.
Onödigt och dyrt att ha den andrahandslägenheten kvar eftersom flickebarnet numera bor i Vara.
 Lekstugan blir åter proppfull med köksbord, säng och flyttkartonger.
Den hann bara stå tom ett par månader. Emilie flyttade ut sina grejer i juli. Bra med extra förråd i palatsträdgården.

Emilie och Jogge kom på middag. Vi åt, blev mätta och hade trevligt.
Gustav var nöjd, han satt på köksbordet och bara myste när allas blickar var riktade mot just honom, medelpunkten i familjen.

Vi bokade även lite snabbt och impulsivt biljetter till våran absoluta favorit Johan Glans.
Han är ute på ny turné nu, World Tour of Skandinavien och är i på Cirkus endast i 4 dagar.
Det mesta var dåliga platser och svårt att få plaster tillsammans, men till slut dök det upp parkettplatser på rad 10, bara att bonga in!
Tisdagen den 12 februari är det dags och jag hoppas att inte Erika blir alltför ledsna på oss och vill gå med. Men mitt i veckan är det nog svårt för dig att vara i Stockholm.


Nu är det bara jag och Gustav i soffan, det snarkas från sovrummet. Jag ska väl också sova snart fast jag känner mig alldeles för pigg för att orka somna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar