22 oktober 2012

Skitinternet


 Är lite irriterad, nyss så började jag på ett inlägg då plötsligt bredbandet svajjade och internet försvann.
Tack! Kan tyckas som ett I-landsproblem men dessutom hade jag hittat massor med gamla roliga bilder som jag höll på att ladda upp i min trista tristess.
Får börja om någon annan gång när tristessen återvänder.

Sen kväll och jag är trött. Konstigt att man är trött när man inte gjort något på hela dagen.
Känner mig lite bättre som jag skrev förut, men långt ifrån återställd. Är öm i hela ryggen efter massagen, speciellt längst ner på höger sida. Där känns det!
Pia varnade mig att jag skulle känna så senare under dagen, så rätt hon hade.

Dagens middag i Pettssonska var en favorit, jag gjorde en blomkål och broccoligratäng. Den är så god och endast 12 PP för hela formen. Stekte lite kassler till, och det var som vanligt supergott.

Blev en paus här, Erika ringde och vi pratade i säkert en halvtimme.  På onsdag är det dags igen för Radio Varan. Erika ska vara programledare tillsammans med en annan kille i klassen. Återkommer med exakt programtid så ni kan ratta in webbradion.

Ska sova nu, hoppas jag känner mig ännu mycket bättre i ryggen i morgon.

Heippa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar