25 oktober 2012

Glad Ewa!


Bra dag idag för mig som både är royalist och schlagerfanatiker!
Kunglig förlovning och biljetter till Finalen på Friends Arena i mars nästa år, på samma dag!
Halleluljha!

Satte Rudolf på att hämta biljetterna. Numera måste man uppsöka ett Ticnet-ombud och inte som förut ett ATG-ombud. Maken bladar förbi ett par sådana när han går från jobbet i kväll. Sen blir det ju så mycket billigare för mig också när han löser ut biljetterna...hahaha!

Just nu håller Jessica och jag på att dividera hur många gånger vi varit och sett denna final egentligen. Jag hävdar att jag sett Carola -06 medans Jessica säger att hon var första gången året efter då The Ark vann.
Har jag rätt så är det då alltså åttonde finalen vi är på nästa år. 

Ska strax i väg till kiropraktikern,  blir spännande. Är ett uns bättre men mer är det inte.
Heippa på en stund!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar