12 oktober 2012

Noll spänn, paella och Zlatan såklart!



Hej mina vänner, ovänner, fiender och andra drönare!

Äntligen kom då min finaste Erika. Jag hämtade henne i Kungsängen och det var härligt att se henne igen efter sex veckor.
 Hemma i Pettssonska så fikade vi i salongen för att sedan börja med middagen.
Erika fick lotten skala räkor. En uppgift hon skötte med bravur, såklart.
Hon är bra på det mesta den ungen!
Gustav fick också ett gäng räkor som han smaskade i sig på ett par sekunder.


Viktväktarpaellan utan saffran var precis lika god som förra gången jag gjorde den.
Erika gillade den också.
Mitt under middagen så rasade helt plötsligt och utan förvarning min rygg. Blir så ibland och nu är jag livrädd att det hela ska utvecklas till ett ryggskott. Har ont, mycket ont och låg en stund på sängen för att försöka "sträcka" ut eländet.

Funkar inte att ringa sig sjuk nu, 1,5 timme innan jag börjar. Hoppas verkligen det ger sig, det brukar göra det. Fasen!
En rolig sak som jag ALDRIG har varit med om säkert ALDRIG mer kommer att få uppleva är:
När jag hämtade ut bilen från märkesverkstaden på eftermiddagen så kostade det 0:-!!
Dom hittade inget fel på fläkten och tog konstigt nog INTE betalt för felsökning m.m. som det annars alltid brukar göra.
Jag frågade glatt om det var "Vänliga veckan" och det var det tydligen sa han den där som jag har lite svårt för bakom disken.
Kul att man får ha tur någongång.

Nu till soffan och fotboll! Heja Sverige! Heja Zlatan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar