23 oktober 2012

Galna kvinna!




Dagens middag ser inte så god ut på bild, men desto godare var den i verkligheten.
Ska föreställa en ajvar relishgryta med kyckling och massor med grönsaker i.
Märkte att jag svamlade tidigare och skrev att det skulle vara ris till, det var galet. 
Jag kokade pastafjärilar som det stod i receptet. Rolf är skeptisk mot alla sådan "konstig" pasta.....
Vad är det för fel på makaroner? Säger han alltid när jag valt någon annan sort.

Ser ni vilket lass? Tur att man inte är tjockisopererad då skulle jag knappt få i mig en bråkdel, onödigt på så god mat. Bra i och för sig, man måste ju ha ett nästan obefintligt matkonto. 
Inga 8000:- som paret hade på senaste Lyxfällan.
8000:- i matkostnad per månad för två personer? Unbelievable!

I kväll fick Gunilla Persson på moppo! Isabel Adrian sa precis vad alla vi andra tycker, 
"Du är ju helt skruvad!" eller nåt i den stilen. Fast jag tror knappast hon fattade, hon måste ha något allvarligt generalfel den kvinnan. 

Gustav är en slagen hjälte just nu. Han har fightats tror jag. Han kom in rufsig, tufsig och med massa skräp i pälsen. 
Hoppas verkligen inte han har något sår någonstans som ligger och frodas. Har försökt leta, men denna päls är inte den lättaste att ta sig igenom.

I morgon hoppas vi på ytterligare ett mirakel. Jag känner mig någorlunda bättre, fast det känns fortfarande. Ömmar och jag är stel. Blä!

Snart sova!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar