21 oktober 2012

En skruv lös, jadå!



Söndag och ryggen är helt ur funktion, är jag så här i morgon kommer jag definitivt inte kunna arbeta tre nätter som jag har kommande vecka.
Sov länge idag ända till 10.00! Kanske beror på att jag drömde en sån sjukt galen rolig dröm.
Lyssna på det här:
Ingrid kom på besök, hon var bjuden på maskerad och hade tänkt klä ut sig till golvlampa...?
Hon ville därför låna en utan Gustavs alla trattar för att försöka bli så lik en lampskärm som möjligt.


 Såklart så var Gustavs tratt lite för liten, hon såg dessvärre inte alls ut som en golvlampa och Ingrid gick härifrån lite ledsen.
 Jag fortsatte med mitt drömmande, denna gång var det om Eva-Maria, en vän till Emilie.
Jag skulle på fika hos henne och gosa med lilla fina hunden Elsa men somnade i soffan hemma och vaknade tre timmar efter jag skulle varit där. Pinsamt!
Ringa till henne kunde jag inte heller göra eftersom jag inte hade hennes nummer....hoppas hon inte blev besviken på mig?

Nu undrar jag, liter jag av någon allvarlig störning som alltid drömmer såna här "konstiga" drömmar?
Jag går ju inte ens på några starka mediciner, använder inte droger och dricker vin sparsamt......








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar