19 oktober 2012


                                                                                                        
 Jag ber om ursäkt för bilden högst upp, tycker jag ser ut som ett galet fruntimmer!
Uppspärrade ögon!
 Jag är numera nyklippt och nyfärgad och plånboken något tommare.
 Klippte mig lite längre idag, snarlikt 80-talets populära hockeyfrilla.
Skönt med lite hår kvar i nacken eftersom jag fryser jämt där.

Tack för sympatier och pepp angående mitt tidigare desperata inlägg. Känns bättre nu och jag har bestämt att jag ska börja säga ifrån, något som jag har svårt för. Vill inte såra någon.

Gustav är nog världens mest bortskämda katt. Nyss kom Micke på besök och med sig hade han räkor! Räkor till Gustav, nu ligger Micke på plus, eller förresten det har han alltid gjort.
Ska jobba i natt, fanns inget folk så jag hoppar in en extranatt. Perfekt med lite extra i kassan nu när man bränt en del på Gekås och hockeyfrillor!

Ha en trevlig fredagkväll, jag kommer att hänga med mina sköna tanter på Viggen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar