19 oktober 2012

Fredag för penntrollen



Godmorgon från Pettssonska!

Kan inte fatta att jag är så trött? Somnar tidigt på kvällarna numera, redan vid 23.30.
 Helt galet, undrar om det kan bero på den friska Hallandsluften jag vistats i några dagar.
Stämmer kanske inte så bra eftersom jag mest varit inomhus därnere i Ullared.

Idag är det fredag igen och det står tre saker på min to-do-lista.
Först en tur till mamma och vidare till Willys för fredagshandling, sen hem för att träffa Jessica en snabbis. Även hon har en gul goodiebag att hämta.
Klockan 14.00 ska jag till frissan. Ny färg och lite klippning är Prio 1.
Ser ut som ett galet Penntroll/Lyckotroll i skallen.











Vi har btw massor med såna här Lyckotroll på vinden. I alla storlekar och modeller. Efter tre somrar i Danmark när mina egna småtroll var små så köptes det många!
Tror jag ska ta fram dom någondag och leka! Det tror jag dom skulle gilla.

Lite kaffe i magen strax och sen ska jag i väg.

Heippa!

1 kommentar: